Dziś mamy 27 kwietnia 2024, sobota, imieniny obchodzą:

20 marca 2024

Echa wtorkowej debaty. Mieszkańcy Kcyni wybiorą burmistrza (film)

fot. ZM

fot. ZM

We wtorek na nakielskiej przystani odbyła się debata kandydatów #na burmistrza Gminy Kcynia.

Wydarzenie transmitowane było na żywo. Mieszkańcom, którzy nie zdążyli obejrzeć relacji na żywo udostępniamy nagranie wtorkowej debaty.

Zapraszamy do oglądania - link.

Oceń artykuł: 15 30

Czytaj również

udostępnij na FB

Komentarze (171) Zgłoś naruszenie zasad

    • -10 (18)

    Katarzyna, w dniu 20-03-2024 11:09:34 napisał:

    Cieszę się Panie Mateuszu, że zdecydował się Pan na start w wyborach.

    odpowiedz

    • 7 (13)

    dociekliwy, w dniu 20-03-2024 11:12:14 napisał:

    a może Agata z tik toka?

    odpowiedz

    • -11 (13)

    Marek, w dniu 20-03-2024 11:12:31 napisał:

    Kultura, opanowanie i młodość. Zdecydowanie On wygrał tą debate

    odpowiedz

    • 1 (17)

    krytyk uliczny, w dniu 20-03-2024 11:12:40 napisał:

    reszta kandydatów pokazała jaki ma szacunek do mieszkańców i ich wyborców. Skoro nie chcieli wziąć udziału w debacie to analogicznie takie samo podejście będą mieli po wyborach.. smutne

    odpowiedz

    • 9 (17)

    Kcynia , w dniu 20-03-2024 11:15:40 napisał:

    Słabo to wypadli tych trzech, nie widzę tu burmistrza

    odpowiedz

    • 5 (11)

    Coś nie tak, w dniu 20-03-2024 11:18:46 napisał:

    A reszta kandydatów? Kupiła popcorn I oglądała debatę z domu.

    odpowiedz

    pokaż odpowiedzi (1)
    • 3 (21)

    Tyskie jest lepsze niż Żubr, w dniu 20-03-2024 11:21:30 napisał:

    Pan Szczepaniak, tylko on! Chociaż Mateusz też super.A reszta?Chyba im szczęki opadły.I warto było na banery tyle tracić?

    odpowiedz

    • 6 (12)

    Kartki, w dniu 20-03-2024 11:26:28 napisał:

    Czytali z kartki, aż zaszumiało

    odpowiedz

    • 6 (18)

    Mieszkanciec, w dniu 20-03-2024 11:34:07 napisał:

    Nie ma tu burmistrza... Ten Pan co juz byl musi zrozumiec, ze jak sie wylecialo z hukiem to nie ma powrotu, rolniku bylo juz pismo w sprawie zakladu poprawczego: nie dadzą budynku i nie dadza terenu na parkingi, budynek po mlynie a utrzymanie? Dalej urzad rozbudowywać? o tej Pani nie bede pisal nic.

    odpowiedz

    • 1 (13)

    Radosław, w dniu 20-03-2024 11:35:13 napisał:

    Zanim wyleje się hejt od tych kandydatów których nie było i ich ich zwolenników, szacun że się pokazaliście i nie boicie się pokazać społeczeństwu.

    odpowiedz

    • 8 (18)

    Tomek, w dniu 20-03-2024 11:58:26 napisał:

    Czemu nie było Pana Bizona? Do swojej kamery to pyszczy na wszystkich (oprócz na Mirka P.- co dziwne) a do innej kamery to już podkula ogon.

    odpowiedz

    • 0 (24)

    Andrzej, w dniu 20-03-2024 12:00:11 napisał:

    Szczepaniak zmiażdżył konkurencję bo ma pomysł na gminę i wie jak go zrealizować. Pomysł z drugim ośrodkiem zdrowia jest super bo obecny zszedł na psy z tymi lekarzami w maskach i wiecznie zajętymi liniami tel. Pomysł z obniżeniem podatku dla rolników też w punkt.

    odpowiedz

    • 3 (19)

    Punkt, w dniu 20-03-2024 12:02:49 napisał:

    mamy prawie 23 mln zł długów i wybudujemy drugi ośrodek zdrowia i obniżymy podatki rolnikom? tu bedzie potrzebna pomoc specjalisty...

    odpowiedz

    pokaż odpowiedzi (1)
    • 0 (18)

    MOnika, w dniu 20-03-2024 12:06:23 napisał:

    A reszta kandydatów gdzie była? Wchodzicie tutaj pod śmiesznymi nickami i z czego się cieszycie? Żal wam du*ę ściska aż boli i trzęsiecie porami bo myślicie że plakaty za was wygrają albo wezmą udział w debacie. Brawo dla Tomasza Mateusza i Magdaleny

    odpowiedz

    • 4 (14)

    Natka, w dniu 20-03-2024 13:29:04 napisał:

    czyżby reszta kandydatów na burmistrza Kcyni się wystraszyła? czego się bali??

    odpowiedz

    • 2 (6)

    Do kcynia, w dniu 20-03-2024 14:07:37 napisał:

    Myślę,że masz dużo oleum skoro krytykujesz ,że słabo wypadli,tylko czy masz go w głowie?

    odpowiedz

    • 12 (12)

    Ona, w dniu 20-03-2024 16:41:11 napisał:

    Pozostali kandydaci w zasadzie ich część czeka na debatę u Końca....wiadomo dlaczego. Tam każdy z każdym się zna i rękę sobie podaje od lat. Zamiast pokazać ile jest się wartym na neutralnym gruncie w Redakcji Powiatu to zacierają ręce pod siebie. Jaki jest sens debaty jeśli kuzyn zadaje pytanie kuzynowi w Kcyni? Bizon dobrze to skwitował. Cała ta farsa będzie grała do jednej bramki, dlatego to nieuczciwe i bardzo jednoznaczne.

    odpowiedz

    • -2 (4)

    Zyczliwa, w dniu 20-03-2024 21:19:27 napisał:

    Kto ma kozy na ul. Dworcowej?

    odpowiedz

    • 8 (10)

    Piotruś pakuj się , w dniu 20-03-2024 21:24:16 napisał:

    Jedziemy z rolnikami za tydzień protestować pod dom jednego pana w gromadnie - zapraszamy

    odpowiedz

    • 4 (8)

    Miras, w dniu 20-03-2024 21:41:28 napisał:

    Chroń nas panie od takiego kandydata, swój majątek wyprzedaje a chcę się brać za majątek gminy czyli nas wszystkich,do pracy

    odpowiedz

    • -8 (14)

    Tylkoobserwujw, w dniu 20-03-2024 22:20:37 napisał:

    Chyba wiadomo, że na pozostałych kandydatów nie ma co głosować. Nie mieli nawet odwagi stanąć do debaty. Czekają tylko na stołek. Pani Magdalena widać że była zestresowa ale chyba jako jedyna ma ochotę coś zmienić w naszej gminie. Pan były burmistrz nic dziwnego że obyty w debacie miał 3 kadencję za sobà ale chyba każdy pamięta jakie były to kadencje..

    odpowiedz

    pokaż odpowiedzi (1)
    • -7 (13)

    Kocham Maję, w dniu 21-03-2024 06:21:13 napisał:

    Tylko BIZON. On ma serce dla ludu!

    odpowiedz

    pokaż odpowiedzi (1)
    • -4 (6)

    Gmina, w dniu 21-03-2024 06:24:10 napisał:

    Yyyy: zmień płyte. O tym zadecydują ludzie nie kandydaci. Boisz się?

    odpowiedz

    • -1 (11)

    Romka, w dniu 21-03-2024 08:02:33 napisał:

    Boicie się Szczepaniaka i Stachowiaka dlatego ich dyskredytujecie, reszta kandydatów to ludzie z łapanki albo karierowicze, którzy szukają swojej szansy bo kończą się posadki... .

    odpowiedz

    • 3 (9)

    kazimierzewko, w dniu 21-03-2024 09:56:04 napisał:

    Rolnicy chcą umorzenia podatku rolnego a niech porównają ile płacą krusu a ile podatku od nieruchomości ma zapłacić emeryt rencista ?nie wstyd komuś...

    odpowiedz

    • -4 (14)

    stan, w dniu 21-03-2024 10:49:39 napisał:

    Szczepaniak z Bizonem w 2 turze

    odpowiedz

    • 2 (6)

    Do stan , w dniu 21-03-2024 11:11:30 napisał:

    To byłby delikatnie mówiąc mezalians

    odpowiedz

    • 0 (8)

    Zbychu, w dniu 21-03-2024 11:30:57 napisał:

    Dlaczego reszta cwaniaków z przerysowanymi programami ( gmine nie stać na ich sfinansowanie w tym stanie)nie pojawiła się na powiatowej debacie ? To może teraz wasz debatę w kcyni wszyscy oleją? I nikt nic nie powie

    odpowiedz

    • -2 (2)

    Mikołaj ale nie świety, w dniu 21-03-2024 15:56:43 napisał:

    Zwycięstwo przez walkower. O tym trzeba pamiętać 7 kwietnia

    odpowiedz

    • 6 (6)

    Ser, w dniu 21-03-2024 16:02:19 napisał:

    Magda lepiej żebyś nie wzięła udziału w debacie , poleglas .

    odpowiedz

    • -2 (4)

    Monia, w dniu 21-03-2024 16:04:47 napisał:

    W ankietach ponoć bierze udział po pięć tysięcy osób a polubien 10, bujną wyobraźnię co nie którzy mają, Cha, cha, cha .

    odpowiedz

    • 8 (8)

    Iwet, w dniu 21-03-2024 16:06:43 napisał:

    Heniu po woli się pakuj, w maju z wielką radością Cię pożegnamy .

    odpowiedz

    • 4 (8)

    Marlena, w dniu 21-03-2024 17:03:15 napisał:

    Debata 23go w Kcyni powinna odbyć się w urzędzie z udziałem mieszkańców, którzy mogliby zadawać pytania do kandydatów...debatę mogłaby poprowadzić kilku osobowa komisja składająca się z niezależnych obiektywnych osób. A pan Koniec mógłby w tym czasie robić zdjęcia . Ciekawe czy burmistrzowie innych miast w powiecie też w debatach mają za prowadzących kuzynów i kolesi po fachu. Na pewno uczciwość duma i poszanowanie do obywateli by im nie pozwoliło. No cóż...Kcynia

    odpowiedz

    • -1 (3)

    Gosia, w dniu 21-03-2024 18:02:19 napisał:

    Znowu pidowiec wygra

    odpowiedz

    • 0 (10)

    Żubry dwA, w dniu 21-03-2024 18:19:56 napisał:

    Zazdrościsz bizonowi? Dlaczego sam nie robisz ze sobą czegoś?Otworzył sklep, zresztą nie pierwszy raz w takim mieście jak Kcynia gdzie trudno jest coś otworzyć biorąc pod uwagę koszta utrzymania itd ale próbuje choć jest ciężko. Jest przedsiębiorcą. Większość z was założę się że jada obiady u mamy i sami nie potraficie czegoś otworzyć poza klapą w kiblu.

    odpowiedz

    • 1 (5)

    Bezrolny, w dniu 21-03-2024 18:41:57 napisał:

    Ciekawe co z wiatrakami, biogazownią, fermą kurcząt, bo zakladów raczej nie będzie

    odpowiedz

    • 4 (8)

    Myju myju, w dniu 21-03-2024 18:48:07 napisał:

    No ustawka niezła ta debata jak kuzyni sami i ręką rękę myje , a mnie zastanawia dlaczego pan Stachowiak tak ochoczo zapraszał na debatę w Kcyni? Może zna już pytania? Tyle razy był na portalu u pana nauczyciela to choinki, bilety protest pałace opony i w 99 programie, ale my mieszkańcy nie zapomnimy że zrobił sobie asfalt zamiast dla Turzyna... Przyjadę tam na rolki!

    odpowiedz

    • 2 (6)

    Jarek, w dniu 21-03-2024 19:05:03 napisał:

    w końcu nie wiem na kogo głosować w tej Kcyni? jakie zalety mają kandyaci??

    odpowiedz

    • 6 (8)

    Sąsiadka , w dniu 21-03-2024 19:40:06 napisał:

    Niemiec ankiety wali za 100 zł do Bydgoszczy, zamykanie szkół, przyłączenie do Wągrowca, zwolnienia , dyscyplinarki no wesoło

    odpowiedz

    • 1 (13)

    Dany, w dniu 21-03-2024 19:42:35 napisał:

    Szczepaniak wyga i tego sobie jak i im życzę

    odpowiedz

    • 2 (14)

    Gm kcynia, w dniu 21-03-2024 20:53:23 napisał:

    Ja zagłosuje na Szczepaniaka. Mieszkam 55lat w Żurawi i można z nim było normalnie pogadać na drodze jak robił wizję dróg wiejskich. Przed nim Świtalski nie robił nic jeśli go pamiętacie. Szczepaniak dużo zrobił w kierunku dróg wiejskich. Pozostali jak Szaruga skupiali się za bardzo na kcy. Zobaczymy

    odpowiedz

    • 0 (6)

    Protokół odbioru, w dniu 21-03-2024 21:10:22 napisał:

    Kanalizacja

    odpowiedz

    • -6 (12)

    Odpowiedz do kanalizacji, w dniu 21-03-2024 21:59:23 napisał:

    Budowa oczyszczalni scieków i skanalizowanie 65% gminy w trakcie trwania Szczepaniaka rządów, gdyż w chwili obejmowania przez niego urzędu w kcyni, gmina była na przed ostatnim miejscu w wojewodztwie, pod względem skanalizowania gminy, co zagrażało jej potężnymi karami na rzecz ochrony środowiska. Więc ratował nas przed wstydem i karami. To są fakty .. . A ty wysil się trochę jak chcesz porozmawiać na poziomie a nie powtarzasz jeden slogan od lat który nie ma znaczenia od lat gdyż Szczepaniak jest uniewinniony a Szaruga wraz z Hemmerlingiem przegrali z Nim robiąc z kcyni pośmiewisko a z nas mieszkańców frajerów w województwie.

    odpowiedz

    • 2 (6)

    Fragment , w dniu 21-03-2024 22:17:49 napisał:

    Każda zmiana na początku boli. Raka trzeba wyciąć a pacjenta wyleczyć

    odpowiedz

    • 0 (4)

    Ufo, w dniu 21-03-2024 22:25:23 napisał:

    ...a na końcu pacjent i tak umrze na inną chorobę.

    odpowiedz

    • -1 (15)

    Damian W, w dniu 21-03-2024 22:47:00 napisał:

    Szczepaniak wróci. Bo kto inny? Stachowiak za młody a jego pomysły za drogie na kcy , Duda to nie nasz człowiek, Pezacki się nie nadaje a jego program sam sobie przeczy, dwie Panie wątpię żeby miały coś konkretnego do powiedzenia, bizon trochę zbierze głosow ale tylko trochę. Tylko tak naprawdę Szczepaniak jest kompetentny i wie gdzie pozyskać dofinansowania i realnie do budżetu może jeszcze coś zrobić na wioskach.

    odpowiedz

    • 6 (10)

    Kamieniem i szpadlem, w dniu 22-03-2024 00:13:55 napisał:

    Kamienicznikom mówimy w Kcyni nie!!!!

    odpowiedz

    • 6 (8)

    Stop dyktaturze zsl, w dniu 22-03-2024 00:15:00 napisał:

    Na ludzkiej krzywdzie się kanalia wzbogaciła i chce wincyj… kamienicznikom mówię nie

    odpowiedz

    • 9 (9)

    Becki, w dniu 22-03-2024 00:15:57 napisał:

    Ciekawi mnie wynik pani Borkowskiej … oj coś czuję że będą srogie bęcki :))

    odpowiedz

    • 3 (5)

    Klop, w dniu 22-03-2024 00:17:15 napisał:

    Od maja będzie chirurgia i chemioterapia:)) nareszcie

    odpowiedz

    • 6 (6)

    pregrus, w dniu 22-03-2024 00:43:49 napisał:

    A kiedy zrobią zalew z Kcynki w Chwaliszewie bbo przecież miała być retencja wody

    odpowiedz

    • 5 (5)

    Zalew, w dniu 22-03-2024 00:49:13 napisał:

    Tam w Chwaliszewie zalany to jest taki jeden ale to tylko do maja :))))

    odpowiedz

    • 3 (7)

    Chorutki, w dniu 22-03-2024 00:49:52 napisał:

    Dziś zalany a od maja znów będzie miał przeziębienie:))))

    odpowiedz

    • 2 (8)

    Aleksandra, w dniu 22-03-2024 06:40:35 napisał:

    Jak Szczepaniak obejmował burmistrza był 3 lata młodszy od Stachowiaka:-)

    odpowiedz

    • -4 (16)

    Gosia, w dniu 22-03-2024 07:54:28 napisał:

    Szczepaniak to jedyny pozytywny kandydat!

    odpowiedz

    • 7 (9)

    Katarzyna Sz, w dniu 22-03-2024 08:24:13 napisał:

    Nie Nie Nie .To nie są odpowiednie osoby na burmistrza . Ja czekam na debatę Pana Niemczyk i Dudę. Chodź temu drugiemu Panu polecala bym nie chwalić się tak zrobionymi drogami , bo co niektóre osoby w ogóle szosy nie mają i za to trzeba się brać . Bo to tylko wstyd , jak tak można . Tak naprawdę wioski są bardzo zaniedbane , które są oddalone od Kcyni . Traktujecie ludzi tylko dobrze przed wyborami , obiecujecie wszystko nie dając tak naprawdę nic .A w Kcyni trzeba działać i nie kolejnymi kredytami tylko rozumem . Pan Niemczyk coś zaczął , ale woleli go usunąć i odgrzać zimnego kotleta by się go pozbyć . W Kcyni musi być burmistrz , który nie jest rzeszony z nikim , który nie będzie patrzył że ręka ręke myję i zrobi naprawdę porządek . Przykre jest że co niektórzy kandydaci walczą już któryś raz i nic nie wnieśli do Kcyni , a pchają się na całego . Obrażając na swojej drodze wszystkich . Burmistrza Kcyni powinien być stanowczy i przede wszystkim ktoś nowy .Kto ma pomysły i rozum . Pamiętajmy że Kcynia nie składa się tylko z miasta Kcyni , ale także z wiosek do około Kcyni .Ale one niestety są zapomniane i bardzo pominięte przez włodarzy Kcyni .Jeśli naprawdę nic się nie zmieni , nie będziemy mieli nic .To w gminny obowiązku jest by nam wszystkim żyło się lepiej . Byśmy mieli wszyscy jak dojechać do pracy i gdzie pracować . Mieli drogi , lampy , chodniki , płace zabaw ,boiska , świetlicę wiejske , siłownie na powietrzu i najważniejsze szkoły . Chciała bym stanąć na rynku i poczuć się jak kiedyś .Bicie serca Kcyni , pełno sklepów , dzieci i ludzi . Ludzi którzy witali się , a nie obgapdywali , byli radośni bo po prostu nie musieli o nic walczyć . Burmistrz Kcyni po prostu musi walczyć o wszystkich mieszkańców , by nam się żyło tak jak kiedyś . A nie jak jest teraz , bo tylko łzy lecą jak patrzę co jest teraz . Ile sklepów jest zamkniętych , jak Kcynia po mału umiera .

    odpowiedz

    • -1 (9)

    Wojt, w dniu 22-03-2024 09:18:09 napisał:

    Katarzyna sz: Pan Niemczyk był stosunkowo krótko by móc cokolwiek pozytywnego o nim powiedzieć. Być radykalnym i stanowczym? Ciekawe jakby pani/pan (bo niewiadomo kto to pisze) czuła by się gdyby w pani życie i dom wszedł ktoś z buciorami i rządził się w twoim własnym domu. Duda???? A kim on tak naprawdę jest? Najpierw wychowawca, potem kierownik nagle dyrektor a jutro jak zamkną Zakład albo zrobią redukcję kadr dzięki koalicji obywatelskiej to może burmistrz kcyni? To może Pani wystartuje w Szubinie....Piotrowski by was zjadł. Niemczyk może i ma doświadczenie ale pozostaje kwestia zaufania i poparcia. Duda jakie ma doświadczenie, kompetencje ? Zakład to nie to samo co placówka samorządowa,inwestycje, kontakty w polityce, i DOŚWIADCZENIA BRAK. Chcecie aby miastem i gminą rzadził ktoś zielony bez jakiegokolwiek przygotowania. Zejdźcie na ziemie

    odpowiedz

    • -10 (12)

    Katarzyna, w dniu 22-03-2024 09:27:10 napisał:

    Po obejrzenu debaty stwierdzam ze Pan Stachowiak to jednak bardzo kulturalny i wykształcony młody człowiek.

    odpowiedz

    • -5 (9)

    Katarzyna Sz, w dniu 22-03-2024 09:36:26 napisał:

    Do Pana Wójta ma Pan rację , ale jak bym miała wybierać to wolę mniejsze zło .Jeśli wygra Pan Niemczyk osobiście mu pogratuluje i wywalę te jego tabelki przez okno . Bo nie na tym to polega , trzeba mieć serce i rozum . Oczywiście poproszę o wysłuchanie .Nie pozwolę na zniszczenie Kcyni , bo nie po to tu mieszkam. A jeśli Pan Duda , to osobiście kupię mu kaloszki w groszki i zabiorę na objazd po wioskach .Bo najpierw powinni zadziałać , a później nagrywać .Jak już każdy z mieszkańców wyjdzie przed swoją posesję i powie .No nie mam pytań , klenkajcie Narody udało się im .Jeśli nic się nie zmieni , to dam im 5 lat zrobię studium i pokaże że Kcynie należy kochać i szanować a nie rujnować . Pozdrawiam

    odpowiedz

    • -5 (7)

    Ewa, w dniu 22-03-2024 10:48:34 napisał:

    Katarzyna Sz ale to już było i nie wróci więcej, nigdy.

    odpowiedz

    • -10 (18)

    Witold P, w dniu 22-03-2024 12:21:55 napisał:

    Szczepaniak to jedyny kandydat bo wie jak realizować nasz rozwój i na co przeznaczyć budżet. Nie rzuci się na drogie i nieopłacalne rzeczy. Pozyska dofinansowania a nie tak jak Szaruga i jego rady kredyty i co? Po 8 latach 23mln długu a panowie z zakładu chcą go powiększyć. W Zakładzie dostają pieniądze od ministerstwa od ogółu a tu trzeba zliczyć budżet ,pozyskać go w formie podatku no i wyjaśnic kwestie rolników bo oni są teraz najważniejsi. Drogi wiejskie zgoda też trzeba poprawić.

    odpowiedz

    • -9 (19)

    Rolnik, w dniu 22-03-2024 13:28:02 napisał:

    Tylko Szczepaniak to gwarancja rozwoju a nie niewiadoma

    odpowiedz

    • -8 (18)

    Górki Zag, w dniu 22-03-2024 16:26:20 napisał:

    Panie Szczepaniak ma pan mój głos.

    odpowiedz

    • 5 (5)

    Chleb , w dniu 22-03-2024 20:50:06 napisał:

    A mój głos idzie na kandydata którego nie będzie ani w tej debacie ani w Kcynia info

    odpowiedz

    • 9 (9)

    Tadek, w dniu 22-03-2024 20:52:55 napisał:

    Mirek, tak się pewny czujesz wygranej? Naprawdę myślisz że gmina nie przejmie zakładu poprawczego? Oj żebyś się chłopie nie zdziwił :)

    odpowiedz

    • 5 (7)

    Nauczyciel, w dniu 22-03-2024 20:54:14 napisał:

    Po co w zst powierzenie na 5 lat skoro mogli dać na rok?

    odpowiedz

    • 7 (9)

    Tadek, w dniu 22-03-2024 20:55:40 napisał:

    Po co w rozstrzebowie powierzenie na 5 lat skoro mogli dać na rok? Przecież za rok Rozstrzębowa ma już nie być…po co utrudniacie działanie kolejnemu być może burmistrzowi?

    odpowiedz

    • 6 (8)

    I bardzo dobrze, w dniu 22-03-2024 23:46:38 napisał:

    Ale będą jaja jak w Kcynia info pojawi się tylko Pezacki i Stachowiak ;))))) Ewidentnie dupsko się pali :))))

    odpowiedz

    • 6 (8)

    Dziennikarz???, w dniu 22-03-2024 23:47:58 napisał:

    No konkretne jaja. Gość robi debatę a prywatnie jest związany z jednym z kandydatów wiezami krwi. No jaja jak berety

    odpowiedz

    • 8 (10)

    Przyjaciel psychopaty, w dniu 22-03-2024 23:50:11 napisał:

    Ej Duda wystartował jako pierwszy z kampanią ale jak się posłucha miasta i wsi to jakoś nikt go nie rozważa żeby głosować :)) ciekawe czemu :)))

    odpowiedz

    • 4 (4)

    Pan, w dniu 23-03-2024 00:22:54 napisał:

    Ciekawe jest to że znam 2 radnych od Pawła którzy prywatnie mówili że nie zamierzają na niego zagłosować:) to daje do myślenia:)

    odpowiedz

    • 4 (4)

    Tak, w dniu 23-03-2024 00:24:11 napisał:

    Likwidować to może i powinni ale palmierowi, rozstrzebowo i laskownice

    odpowiedz

    • 5 (7)

    Weronika , w dniu 23-03-2024 01:13:34 napisał:

    Nie no wolne żarty. Ten pan koniec to powinien powiedzieć ile kandydatów potwierdziło swój udział a nie jakieś szopki w domu świętego mikołaja. Serio. Totalne nieporozumienie. 20 lat w Kcyni… myślę że już mamy dość Czas zamknąć ten portal raz na zawsze

    odpowiedz

    • 4 (4)

    Ahf, w dniu 23-03-2024 07:48:28 napisał:

    Tak są dumni z powierzenia stanowisk dyrektorą ze zablokowali dodawanie komentarzy. I tyle w temacie.

    odpowiedz

    • 11 (15)

    Ja, w dniu 23-03-2024 07:57:33 napisał:

    Wybór kandydatów na D jest złym wyborem. Żadnych dudków. Ani w urzędzie ani w powiecie.

    odpowiedz

    • 10 (18)

    Zły sąsiad, w dniu 23-03-2024 08:40:47 napisał:

    Panu od przejmowania kamienic w Kcyni już dziękujemy.

    odpowiedz

    pokaż odpowiedzi (1)
    • 13 (17)

    Wyborca, w dniu 23-03-2024 17:35:16 napisał:

    A Pan D. dlaczego kandyduje na burmistrza Kcyni skoro nawet w tej Kcyni nie mieszka?

    odpowiedz

    • 9 (13)

    Typ, w dniu 23-03-2024 20:46:33 napisał:

    Żenująca debata

    odpowiedz

    • 6 (12)

    Ewa, w dniu 23-03-2024 21:04:40 napisał:

    A słynny ankieter dalej swoje . Piec polubien przy każdym poście a w ankietach bierze udział po cztery pięć tysięcy osób ha ha ha .

    odpowiedz

    • -1 (25)

    Tola, w dniu 23-03-2024 21:07:00 napisał:

    Bizon a już miałam na Ciebie głosować ale jak ujawnioes swojego zastępcę ,żegnam. W ostatnich wyborach ten gość zgadnij ile dostał głosów .

    odpowiedz

    • -3 (15)

    Rita, w dniu 23-03-2024 21:09:28 napisał:

    Zgadnijcie ile kosztuje apartament w Warszawie ?

    odpowiedz

    • 8 (18)

    Polak, w dniu 23-03-2024 21:20:23 napisał:

    A co maja ostatnie wybory do stanu obecnego? Grubo sie dzieje widze

    odpowiedz

    • 3 (3)

    Podatnik, w dniu 24-03-2024 13:52:10 napisał:

    Panie Macieju zna pan znaczenie słowa etyka.

    odpowiedz

    • -8 (12)

    Sfze, w dniu 24-03-2024 13:55:40 napisał:

    Poszukuję osób do prowadzenia ankiet, bardzo dobra praca potrzebne doświadczenie, zapraszam Pana słynnego ankietera , ma Pan doświadczenie a to sobie cenię .

    odpowiedz

    • 9 (23)

    Wyborca , w dniu 24-03-2024 18:40:48 napisał:

    Śmieszny Dyzma z Dobieszewka ogląda przepusty i łąki. Na dodatek z kolegą z PiS. Zejdź ze sceny i oszczędź rodzinie wstydu.

    odpowiedz

    • 21 (23)

    Kcynia , w dniu 24-03-2024 18:43:26 napisał:

    Pan Mateusz od min. 6 lat nie jest w PiS...śmiesznie to będzie 7 kwietnia

    odpowiedz

    pokaż odpowiedzi (1)
    • 13 (15)

    Robota, w dniu 24-03-2024 22:58:00 napisał:

    Mirek i Paweł to muszą być ładnie obsr…ni że nie dostaną tej roboty

    odpowiedz

    • 0 (16)

    Tylko , w dniu 24-03-2024 22:59:22 napisał:

    Dorota to robi prawo jazdy ale mimo wszystko jeszcze do zdanego egzaminu daleko. Tacy ludzie nie powinni mieć prawa żeby startować. Niech się na dzieciach skupi

    odpowiedz

    • 5 (19)

    do wyborcy, w dniu 24-03-2024 23:00:33 napisał:

    Te łąki i przepusty oglądają razem, bo niestety nieszczęścia chodzą parami...

    odpowiedz

    • 4 (14)

    Opel, w dniu 24-03-2024 23:00:46 napisał:

    Tak patrzyłem na tych kandydatów z debaty i wiem jedno: nikt tam nie ma jaj żeby zamknąć te szkoły na wsiach

    odpowiedz

    • 10 (16)

    Sprzątacz, w dniu 24-03-2024 23:02:05 napisał:

    Pytanie czy Mateusz zdąży sprzątnąć u siebie na podwórku przed wyborami? Może pan z PSL pomoże ???

    odpowiedz

    • 6 (14)

    Dobre, w dniu 24-03-2024 23:04:41 napisał:

    Jeden może wygrać wycieczkę do Tworek, inny pan w Tworkach był przez babę ido dz jakiś dziwny został.i

    odpowiedz

    • 9 (11)

    Awokado , w dniu 24-03-2024 23:05:40 napisał:

    mam nadzieję że nie będzie jednak drugiej tury

    odpowiedz

    • 7 (9)

    Dydaktyka , w dniu 24-03-2024 23:06:33 napisał:

    Żaden Dudy żadne Tuski, prezydentem Marek suski

    odpowiedz

    • 7 (13)

    Kcynianin, w dniu 25-03-2024 04:15:59 napisał:

    Panie N u Nas sie mowi do Świecia....

    odpowiedz

    • -6 (8)

    Wyborca , w dniu 25-03-2024 05:28:57 napisał:

    Masz całkowitą rację, niech się skupi na dzieciach. Dzieci są najważniejsze. Lecz pani wybrała karierę polityczną. Lecz wiem iż odpowiedzialne służby przyglądają się bacznie pani Sołtys.

    odpowiedz

    • 5 (5)

    Ula, w dniu 25-03-2024 05:33:28 napisał:

    Poprawianie mi humor tymi komentarzami, po co iść do kabaretu jak można poczytać wpisy idiotow.

    odpowiedz

    pokaż odpowiedzi (1)
    • -3 (11)

    Lulu, w dniu 25-03-2024 05:47:07 napisał:

    O ankieter się uaktywnił.

    odpowiedz

    • 11 (11)

    Syla, w dniu 25-03-2024 06:09:41 napisał:

    Idź pobiegaj, to Cie puści.

    odpowiedz

    • 9 (11)

    Piotr, w dniu 25-03-2024 06:41:04 napisał:

    Jak wam nie wstyd mieszać w to całe bagno dzieci ktoś powinien to zgłosi i powinniście za to beknac ,wstyd no ale cóż takie z Was Klony, że nie znacie umiaru w niszczeniu ludzi .

    odpowiedz

    • 8 (10)

    Sama , w dniu 25-03-2024 07:33:59 napisał:

    Dokładnie niech każdy zajmnie Sue swoją rodziną, jeden nie ma dzieci to ruszą cudze, drugi nie widzi u swoich dużych problemów, trzeci narobił swoim dzieciom takiego wstydu że boją się wyjść z domu a cudzymi zainteresowani.

    odpowiedz

    • -6 (8)

    Kontrkandydat , w dniu 25-03-2024 09:01:46 napisał:

    Iza jak się chce być dobrym we wszystkim to znaczy że nie jest się dobrym w niczym

    odpowiedz

    • 9 (13)

    Mateusz k, w dniu 25-03-2024 16:02:42 napisał:

    Paweł, puszczanie plotek tak jak puszczanie bąków nie przystoi panu od resocjalizacji - musisz to zrozumieć i zrozumiesz

    odpowiedz

    • 4 (6)

    Powodzenia , w dniu 25-03-2024 16:04:42 napisał:

    Jeśli to miasto nie ma umrzeć to w wyborach jest tylko jeden wybór:)

    odpowiedz

    • -4 (6)

    Tomek , w dniu 25-03-2024 17:34:05 napisał:

    Szczepaniak

    odpowiedz

    • 9 (17)

    Człowiek, w dniu 25-03-2024 19:47:30 napisał:

    Kto załatwił Konopke?

    odpowiedz

    • 9 (13)

    cyk, w dniu 25-03-2024 19:52:39 napisał:

    może ktoś z PiS?

    odpowiedz

    • 1 (17)

    Mieszkaniec , w dniu 25-03-2024 20:00:10 napisał:

    A co to za Konopka ? Gość bujał w obłokach razem z Dyzmą.

    odpowiedz

    • 8 (10)

    Jola, w dniu 25-03-2024 20:10:39 napisał:

    Dwoch kandydatów jest z pis, to pewnie ktos

    odpowiedz

    • 10 (10)

    Funfel, w dniu 25-03-2024 21:04:13 napisał:

    Myślę że do Pawła i do Mirka dotarło że mogą nie być w tych wyborach nawet radnymi...i bardzo dobrze

    odpowiedz

    • 8 (10)

    Kler, w dniu 25-03-2024 21:07:02 napisał:

    A taki byłeś pewny siebie mireczku, tak się pięknie tobie układało Mateuszku .... Wystarczyły tygodnie żeby los się od was odwrócił...

    odpowiedz

    • 9 (11)

    Grzegorz, w dniu 25-03-2024 21:08:08 napisał:

    Ja to cos czuje że za chwilę znów Henia trafi chrypka i zniknie na 5 lat :)))

    odpowiedz

    • 8 (12)

    Polityka, w dniu 25-03-2024 21:09:03 napisał:

    Henio to jeden.. Ale nie on jeden weźmie L4 drugiego dnia po pierwszej turze;)))

    odpowiedz

    • -2 (12)

    Paweł, w dniu 25-03-2024 21:10:07 napisał:

    Czy po likwidacji zakładu poprawczego będą gwarancje zatrudnienia dla tamtejszych nauczycieli??? Niech wygra nauczyciel to będą:)))

    odpowiedz

    • 2 (14)

    Mirek, w dniu 25-03-2024 21:10:39 napisał:

    Mirek załatwi gwarancje zatrudnienia dla wszystkich nauczycieli;)

    odpowiedz

    • 9 (23)

    Pisioki, w dniu 25-03-2024 21:18:52 napisał:

    Panie N? Panie D? Czy to wy zalatwiliscie zwolnienie Pana Konopki?

    odpowiedz

    • 6 (14)

    Seks, w dniu 25-03-2024 21:52:44 napisał:

    Myślę że odpowiedz na pytanie udzieli sam pan Mateusz

    odpowiedz

    • -2 (14)

    Kto, w dniu 25-03-2024 21:55:43 napisał:

    Czasem odpowiedz na pytanie o powodu zwolnienia jest jak się spojrzy w lustro Mateuszu

    odpowiedz

    • 4 (10)

    Kcynia, w dniu 25-03-2024 22:13:27 napisał:

    No jutro sie dowiemy, co tu sie dzieje... Jak tak mozna? Takie zagrywki polityczne

    odpowiedz

    • 6 (8)

    Tur, w dniu 25-03-2024 22:14:35 napisał:

    Świństwo!

    odpowiedz

    • 1 (3)

    Śmiało śmiało, w dniu 25-03-2024 22:35:06 napisał:

    Gorzej jak to będzie takie typowe gówno wyborcze za które ktoś będzie płacił po wyroku w trybie wyborczym :)

    odpowiedz

    • 5 (7)

    Teraz, w dniu 25-03-2024 22:36:20 napisał:

    Płacił duże pieniążki :) także śmiało Tomku - oskarżaj :)

    odpowiedz

    • 4 (6)

    Tylko, w dniu 25-03-2024 22:38:25 napisał:

    Po co debaty poza Gminą skoro mamy takie piękne ustawki w gminie,???

    odpowiedz

    • -5 (7)

    Mateusz zwolnij trochę urzędników, w dniu 25-03-2024 22:51:40 napisał:

    Ciekawe jak zagłosują w wyborach nasi urzędnicy ;)

    odpowiedz

    • -6 (20)

    bizonx, w dniu 26-03-2024 21:18:19 napisał:

    Po dzisiejszym lajfie u bizona, zdecydowałem, że mój głos pójdzie na niego. Jego lajf lepszy niż te debaty, można było się pośmiać, posłuchać normalnego gadania. To jest dopiero coś... Bizon, masz moj głos!

    odpowiedz

    pokaż odpowiedzi (2)
    • 1 (15)

    kuna, w dniu 26-03-2024 21:35:39 napisał:

    Widzę,ze tu głupota bierze górę nad mądrością, Czy to przez Covid? A najlepszy ten gość co zakłóca spokój mieszkańcom w niewyciszonej strzelnicy i jeszcze osoby poszkodowane opisuje je jako agresorki!

    odpowiedz

    • 12 (16)

    Tytus, w dniu 27-03-2024 06:09:19 napisał:

    Panie Wojewodo podczas gdy Pan się fotografował naKcynskim rynku w gminie podczas sesji nasi rolnicy walczyli o swoje być albo nie być to tam Pan powinien być, smutne .

    odpowiedz

    • 3 (15)

    Terenia, w dniu 27-03-2024 06:11:51 napisał:

    Bizon zacznij opowiadać o sobie a nie o wszystkich.

    odpowiedz

    • -3 (21)

    Kuba, w dniu 27-03-2024 07:25:41 napisał:

    Bizon musi wygrać bo inaczej zniszczą go, pokazali już z Konopką do czego są zdolni

    odpowiedz

    • 7 (13)

    pstryk, w dniu 27-03-2024 20:47:35 napisał:

    jak tam wrażenia po lajwie bizona?

    odpowiedz

    • 5 (5)

    Rozumiem , w dniu 28-03-2024 12:42:24 napisał:

    Nie wiem kto to jest Bizoń

    odpowiedz

    • 5 (5)

    Na szczęście, w dniu 28-03-2024 12:44:18 napisał:

    Coraz częściej czuję że drugiej Tury nie będzie

    odpowiedz

    • 7 (7)

    Żal, w dniu 28-03-2024 12:47:36 napisał:

    Nic dobrego się od lutego w Kcyni nie dzieje :(

    odpowiedz

    • 7 (7)

    Antykorupt, w dniu 28-03-2024 15:09:33 napisał:

    Mireczku tak uważam że będziesz zaskoczony - bo zamiast radnego i zamiast burmistrza będziesz tylko byłym kandydatem z samymi przyjaciółmi :( to i tak za dużo za to co ci się należy

    odpowiedz

    • 5 (7)

    Res, w dniu 28-03-2024 15:10:35 napisał:

    Zwycięży mężczyznę i na szczęście zaden z tych co robią kampanię na zst czy w innych szkołach

    odpowiedz

    • 8 (8)

    Żenada, w dniu 28-03-2024 15:11:35 napisał:

    Jakie to latanie po cmentarzu i po szkolach jest żenujące... Co to są za radni?

    odpowiedz

    • 4 (8)

    Zażenowany, w dniu 28-03-2024 15:13:18 napisał:

    Dorota po tych fotkach z oddawania krwi nie zamierzam oddawać dla Ciebie głosu. Burmistrz tak jak krwiodawca to funkcja honorowa. Na szczęście nie trafi w twoje ręce

    odpowiedz

    • 6 (8)

    Irys, w dniu 28-03-2024 15:14:09 napisał:

    Mateusz i Dorota - po tym tygodniu pewne jest że nie wygracie tych wyborów. Całe szczęście...

    odpowiedz

    • 4 (8)

    Dddddd, w dniu 28-03-2024 15:16:29 napisał:

    Chodzić na kurs prawa jazdy to jedno a zdać to drugie. Na szczęście Dorota będziesz miała na kurs dużo czasu bo od maja już nic cię nie będzie zajmować/

    odpowiedz

    • 8 (8)

    Tak, w dniu 28-03-2024 15:17:46 napisał:

    Szkoda czasu na tych starych radnych. Wszyscy wiemy kogo chce miasto i wieś. Trzeba patrzeć w przyszłość:)

    odpowiedz

    • 5 (7)

    Irek, w dniu 28-03-2024 16:02:42 napisał:

    Zażenowany- funkcja Burmistrza nie jest honorową, jest to etat jak każdy inny i to bardzo dobrze płatny. Oj ciemnoto.

    odpowiedz

    • 9 (9)

    Szubinianin, w dniu 28-03-2024 16:20:05 napisał:

    Paweł bez szans, ani na burmistrza ani na radnego , szkoda kasy na kampanię

    odpowiedz

    • 7 (7)

    Masakra, w dniu 28-03-2024 18:01:20 napisał:

    Same hity w tej kampanii . Paweł Mirosław Bizon Dorota i pan kamienica … za jakie grzechy. I jeszcze specjalista od kampanii w szkołach średnich

    odpowiedz

    pokaż odpowiedzi (1)
    • 5 (5)

    Urolog, w dniu 28-03-2024 18:02:29 napisał:

    Ponoć urzędnicy i prezes mają już mokre majty…

    odpowiedz

    • 5 (5)

    No tak, w dniu 28-03-2024 18:03:37 napisał:

    Równie mokro musi mieć Ilona po tym jak zrobiła kandydatom dwa spotkania wyborcze. To jest jakaś masakra. W dodatku za nasze pieniądze

    odpowiedz

    • 7 (7)

    Rany, w dniu 28-03-2024 18:08:20 napisał:

    Jak ktoś kto był radnym 5 lat może mieć czelność mówić że idzie z programem do wyborów na burmistrza,??? Przecież czas na realizację programu był jak byłeś radnym. Was czas minął drodzy radni!!!

    odpowiedz

    • 4 (8)

    Magda, w dniu 28-03-2024 18:10:45 napisał:

    Tak sobie myślę że pan wojewoda to chyba sam nie wierzy w zwycięstwo Magdy;)))))

    odpowiedz

    • 2 (2)

    ROBERT, w dniu 02-04-2024 14:21:45 napisał:

    Pan Pezacki nie chciał budowania chlewni,a za razem rozwijania się rolników więc jest spalony .Bedziemy pamiętać przy urnie 7 kwietnia.Pan Mateusz nie bedzie miał czsu na gmine bo TVN i gospodarstwo go powinno interesować.

    odpowiedz

    pokaż odpowiedzi (1)
    • 3 (3)

    a, w dniu 02-04-2024 20:34:15 napisał:

    Strzelnica OUT!

    odpowiedz

    • 3 (3)

    Tak tak tak, w dniu 03-04-2024 10:35:26 napisał:

    Oj cos czuje że Mirek i Tomek po tym spotkaniu w radiu Nakło jeszcze długo się nie pojawią w mediach. No chyba że w Kcynia info ;)

    odpowiedz

    • 3 (3)

    Bezbożniku , w dniu 03-04-2024 10:36:48 napisał:

    Mirek do zobaczenia na wegetariańskiej kiełbasie w piątek

    odpowiedz

    • 3 (3)

    Eryk, w dniu 03-04-2024 14:19:01 napisał:

    Wyszukajcie sobie sondę w internecie pod hasłem “widmo kcynia”. Aż dziw że kandydaci tak ochoczo próbują bronić tych szkół na wsiach. Może to kwestia że ktoś z ich rodzin pracuje w tych szkołach i żal kasy… trzeba dobrze poszukać i popytać;)

    odpowiedz

    • 2 (2)

    Yeti, w dniu 07-04-2024 23:39:04 napisał:

    Będzie ciekawie

    odpowiedz

    • 2 (2)

    Liczydło, w dniu 08-04-2024 01:31:39 napisał:

    Liczą liczą… póki co jest ciekawie :)

    odpowiedz

    • -1 (1)

    Greg, w dniu 10-04-2024 01:13:15 napisał:

    Ja to słyszałem że Magda i Mateusz to jest dobra komitywa. Ale że aż tak żeby go poparła?

    odpowiedz

    • 1 (1)

    Normalne , w dniu 10-04-2024 10:08:47 napisał:

    Panie Wojtku, kiedy zaczynamy wietrzenie w urzędzie? Kiedy będzie wreszcie normalność?

    odpowiedz

    • 1 (1)

    Marta, w dniu 10-04-2024 10:46:59 napisał:

    Czas wywalić tych urzędasów, którzy kwękają na każdym kroku. Czas na zmiany w urzędzie, a nie poklepywanie po plecach

    odpowiedz

    • -1 (1)

    KN, w dniu 10-04-2024 11:03:33 napisał:

    Mateusz już obdzwonił wszystkich kontrkandydatów? Już jest 6 na jednego? Możecie już zacząć jechać po Niemczyku jak po szmacie. Tak jak lubicie

    odpowiedz

    • 1 (1)

    Halina , w dniu 10-04-2024 11:11:56 napisał:

    Naprawdę mam nadzieję że jednak się uda Wojtku

    odpowiedz

Uwaga! Internauci piszący komentarze na portalu biorą pełną odpowiedzialność za zamieszczane treści. Redakcja zastrzega sobie jednak prawo do ingerowania lub całkowitego ich usuwania, jeżeli uzna, że nie są zgodne z tematem artykułu, zasadami współżycia społecznego, a także wówczas, gdy będą naruszać normy prawne i obyczajowe. Pamiętaj! -pisząc komentarz, anonimowy jesteś tylko do momentu, gdy nie przekraczasz ustalonych zasad.

Komentarze pisane WIELKIMI LITERAMI będą usuwane!

Dodaj komentarz

kod weryfikacyjny

Akceptuję zasady zamieszczania opinii w serwisie
Komentarz został dodany. Pojawi się po odświeżeniu strony.
Wypełnij wymagane pola!



LOKALNY HIT

Bezpłatne kontrolowanie sprawności zawieszenia
Aparat dla dzieci
99,00 złPLN
Pamiątka A4
20,00 zł PLN
Zezwolenie na przetwarzanie odpadów
od 2000PLN
Bezpłatne kontrolowanie sprawności układu kierowniczego
Ochrona środowiska dla firm
od 50PLN
Rozliczenia ZUS
od 50PLN
Balustrady Bramy Ogrodzenia
0

38. rocznica katastrofy w Czarnobylu. Konsekwencje zdrowotne i środowiskowe

W kwietniu 1986 r. całym światem wstrząsnęła wiadomość o awarii #w Czarnobylskiej Elektrowni Atomowej położonej na terenie ZSRS, ok. 100 km. na północ od Kijowa. W efekcie błędów operatorów przeprowadzających jeden z testów oraz wad konstrukcyjnych reaktora jądrowego 26 kwietnia 1986 r. o godzinie 1:23 doszło do dwóch wybuchów.

(czytaj więcej)
0

Sprawdzono jakość handlową jaj. Jakie nieprawidłowości stwierdzono?

Inspekcja Jakości Handlowej Artykułów #Rolno-Spożywczych (IJHARS) przedstawia wyniki planowej kontroli w zakresie jakości handlowej jaj, przeprowadzonej w IV kwartale 2023 r. w sklepach spożywczych i innych punktach sprzedaży detalicznej na terenie całego kraju.

(czytaj więcej)
0

Pogoda wprost wymarzona. Wędrówka wzdłuż meandrującej rzeki

Dzisiejszą 16 kilometrową wędrówkę rozpoczęliśmy# i zakończyliśmy na przystani Powiat Nakielski.

(czytaj więcej)
0

Piękna trucicielka. Konwalię należy trzymać z dala od dzieci

Najpierw z kłącza wyrasta zielona łodyżka, a dopiero później #pojawiają się drobne dzwonki ukryte pomiędzy dużymi, zielonymi liśćmi. Tak rozkwita konwalia majowa, która przyciąga delikatną wonią. Jej piękne, białe kwiaty od wieków są symbolem niewinności. Dziko rosnąca roślina ma wiele właściwości leczniczych.

(czytaj więcej)